Zeer uitgebreide en makelijk te configureren ticketing systeem voor 'open' evenementen. Evenementen kunnen volledig open zijn, leeftijd gelimiteerd of op basis van een speciale uitnodigingscode (Invitation Only)!
Vrijgezellen, zakelijke, vrienden groepen, school of kinder feesten kunnen worden aangevraagd! Deze zijn privé en dus gesloten voor anderen. Deze evenementen worden geheel administratief afgehandeld in StayFrosty.
Het systeem is ingericht om overzicht te houden op de beschikbaarheid van medewerkers of vrijwilligers tijdens evenementen. Een volledig administratie systeem is beschikbaar voor zowel vergoedingen als planning van uw personeel.
Zowel privé evenementen als open evenementen worden via een online betalings-systeem afgehandeld. Dit wordt geheel zorgloos & zonder administratief handelen door het systeem geregeld. Indien u kiest om de betaling op locatie af te handelen, dan kan dat ook.
Volledig geïntegreerde webshop die het mogelijk maakt om zaken online te verkopen, met voorraad beheer en betaling afhandeling.
Inzicht in al het uitgaande mail verkeerd richting de klanten inclusief leesbevestiging en opnieuw versturen indien nodig.
Inzicht in je verhuur cyclus, Wat geeft je uit, hoe vaak en wat is in onderhoud en wat niet.
Het systeem biedt diverse mogelijkheden om extra 'upselling' te doen bij de reservering van aanvragen & evenementen. Dit kunnen zowel horeca producten zijn als producten die voor een evenement beschikbaar worden gesteld. U kunt dan anticiperen op de inkoop en de klant vooraf extra opties geven.
Voor alle privé evenementen wordt invoicing automatisch afgehandeld tot aan de definitieve (online) betaling aan toe. Herinneringen worden automatisch verstuurd. Uw dashboard geeft inzicht in openstaande of betaalde reserveringen.
Er zijn diverse dashboards dat u een totaal overzicht biedt van alle reserveringen, evenementen, betalingen, inzet, kosten, etc. Tevens geeft dit historisch inzicht en toont het voorspelbaarheid naar de toekomst.
U kunt diverse pakketten samenstellen en aanbieden elk met hun eigen kosten, upsell mogelijkheden, tijdsduur, communicatie en administratieve afhandeling.
Bij registratie van open evenementen kunnen klanten aangeven of ze een account willen aanmaken. Dit account biedt toegang tot een persoonlijk dashboard waarbij ze inzicht krijgen in all hun gegevens and activiteiten waaraan ze hebben meegedaan.
Lidmaatschappen in diverse vormen zijn mogelijk met extra kortingen en gratis evenementen. Dit kan via een maandelijkse betaling of een automatisch incasso. Alles is geautomatiseerd en behoeft geen actie van de orga.
Het Freebie systeem biedt de mogelijkheid om klanten gratis cadeautjes te geven naarmate ze vaker langskomen.
Hou gegevens bij per klant over de chrono check. Weet wie er wel en niet door de chrono is heengegaan of is aangekomen op de locatie. Systeem communiceert met de front desk zodat men daar ook inzicht heeft in de status.
Stel je te verhuren pakketten samen zodat men deze kan reserveren tijdens het registratie process. Je hebt zelf de keuze hoe je deze samenstelt en wat de kosten daarvoor zijn.
Deze zijn eenvoudig te maken en uit te geven. U geeft aan of het een vast bedrag is of percentage, de geldigheidsduur en hoe vaak een bon gebruikt kan worden. Deel ze uit als compensatie bij een annulering of start een kortingsactie. Aan u de keus.
Door middel van een dashboard krijg u inzicht in de evenementen van vandaag en wat belangrijk is. Handig voor uw medewerkers, zij weten snel of er nog belangrijk punten zijn waar men rekening mee moet houden. Doormiddels van snelknoppen kan men belangrijk notities maken, bestel suggesties invoeren of incidenten aanmelden.
Stayfrosty heeft een uitgebeid vergoedingen systeem. Je kan per event aangeven of er vergoed wordt op basis van een flat fee, per deelnemer (trainingen) of per uur. Ook is het mogelijk om een uren contract af te spreken of via een maand salaris. Dagelijks wordt automatisch de inzet doorgerekend en zichtbaar gemaakt via een dashboard. Eenmalig instellen is alles wat nodig is.
De 'No-Show' lijst is voor diegene die op locatie zouden betalen en niet zijn opkomen dagen. Dat betekent dus omzet verlies. Iemand op lijst krijgt bij de volgende keer dat deze zich aanmeld een melding dat ze eerst de 'No-Show' moeten betalen. Dit gaat wederom automatisch. Na de betaling kunnen ze zich pas weer registreren voor het nieuwe evenement.
Dit is een lijst met personen die je niet meer wenst te ontvangen op een evenement vanwege ongewendt gedrag of wat dan ook. Zij zijn uitgesloten en kunnen niet meer registreren totdat ze dit met uw organisatie hebben opgelost.
Uw medewerkers kunnen credits en korting opbouwen tijdens het faciliteren van evenementen. Met deze credits kunnen ze weer gratis meedoen op het moment dat ze vrij zijn. Tevens kan je kortingswaarde instellen per medewerker die gelden voor de horeca of producten die ze via uw organisatie aankopen.
Het systeem biedt de mogelijkheid om compleet overzicht te houden van de financiële situatie van uw organisatie. Uitgaven, inkomsten, vergoedingen en bestellingen. Dit is geen financieel boekhoudpakket, maar wie weet, we komen steeds dichterbij.
Elke ochtend ontvangt u een mail met daarin de laatste wijzigingen van de afgelopen dag. Zo bent u altijd up-to-date met de laatste activiteiten t.b.v evenementen, aanvragen, registraties & reminders!
Tijdens het inchecken van open evenementen zijn er nauwelijks nog handelingen nodig. Hierdoor zullen de rijen kort zijn en heb je altijd overzicht, zelfs als de deelnemers extra's hebben besteld.
Uw medewerkers kunnen een journal bijhouden over belangrijk dingen die gebeuren tijdens een evenement, denk b.v. aan een gevaarlijk situatie op het veld wat aangepakt moet worden, een onderdeel wat mist of een een tip van een klant. Daarnaast kan je bijhouden wat besteld moet worden t.b.v horeca zodat je de volgende keer niet misgrijpt!
Indien een incident zich voordat kan deze geregistreerd worden en eventueel direct gestuurd worden vanuit het systeem naar betrokkenen instanties zoals b.v. de NABV en de betrokkenen personen (alleen met uw toestemming). Niet achteraf urenlange administratie en rapportages!
Al rental equipment is registered and tracked within StayFrosty. With full maintenance support & defining the frequency you will be able to keep you equipment at a top notch level. All activities on you rental will be automatically registered such as last event used, by whom and amount of total rentals.
We are GDPR Compliant, if a registered player wants to be forgotten, all information on his/her account that can possible identify the person is deleted from the database.
Het systeem is steeds meer een volwaardig boekhoud systeem. Je kan gemakkelijk facturen maken voor je klanten en de betaling automatiseren inclusief automatische herinneringen, etc..
Vrijwel alles wordt gelogd, waardoor er altijd zicht is in wat er in het systeem gebeurd. De afgelopen jaren heeft dit systeem zichzelf bewezen. Waar nodig wordt dit verder uitgebreid. Niet iedereen heeft toegang tot deze logging en is niveau afhankelijk.
Een booking is volledig van A to Z te volgen. Veilig en transparant, van online betalingen tot aan traceerbare mails. Niets raakt kwijt in het systeem, mails worden in een queue geplaatst indien er een fout optreedt zodat ze opnieuw verstuurd kunnen worden.
Aan alles is gedacht, Door de inmiddels 35 jaar ervaring als programmeur, en de kennis vanuit het oogpunt van een hacker is dit systeem goed getest en bestand tegen de nieuwste manieren van manipulatie. Door gebruik van 2-Factor authenticatie, weet u zeker dat alleen diegene die u toegang heeft gegeven in het systeem kunnen.
Het systeem is in beweging en vrijwel wekelijks is er een nieuwe release met verbeteringen en nieuwe features. Ook u kan nieuwe wensen inbrengen. Deze worden op de roadmap geplaatst indien deze toepasbaar zijn voor iedereen en bijdragen aan een beter systeem.
Uw heeft inzicht in alle evenementen, deelnemers en begeleiders/marshalls. Begeleiders/Marshall kunnen zich via een app (TeamUp) inschrijven op evenementen.
Alle betalingen worden online of op locatie geregeld. Online betalingen loopt geheel automatisch, inclusief annuleringen. Uw heeft inzicht in de kosten aan de diverse provider.
StayFrosty is gemaakt voor de Airsoft, Paintball en vrijgezellen/kinder evenementen branche. Vanuit dag to dag ervaringen en problemen waar men tegen aanliep.
Dit systeem is continue in ontwikkeling met nieuwe functionaliteit en inzichten. Maar ook u heeft een stem in de roadmap van StayFrosty. Heeft u een suggestie, dan kijken we ernaar!
Uw kosten zijn gebasseerd op omzet per klant, loopt het wat minder door seizoens invloeden of zaken onvoorzien dan betaald u ook niet.
Het systeem is continue in ontwikkelen waarbij snel ondersteuning geleverd kan worden indien nodig.