StayFrosty
Frequently Asked Questions
StayFrosty is ontwikkeld om u te ontlasten op alle adminstratieve en financiële taken! Een systeem dat zorgt voor tevreden klanten en meer omzet Vertel mij meer

Frequently Asked Questions

Veel voorkomende vragen en antwoorden


Pre-Sale Questions

  • Krijg ik ondersteuning bij het inrichten van het systeem?

    Er is een initiële startup fee. Hiermee wordt uw organisatie volledig op het systeem ingericht en krijgt u een korte cursus waarmee u aan de gang kan gaan. Vanaf

    Het systeem wordt opgeleverd zodat u vanaf het eerste moment al minimale wordt belast met lastig zaken.

  • Biedt u 24/7 support?

    24/7 is niet haalbaar, althans nog niet! Dit is in de praktijk ook niet nodig. Support is altijd bereikbaar en wij zullen snel schakkelen en eventuele problemen verhelpen.

  • Hoe lang duurt het voordat ik met het systeem kan werken?

    Vanaf het moment dat u de keus gemaakt heeft om met StayFrosty te gaan werken, zal de inrichting binnen 14 dagen geregeld zijn.

Kosten van StayFrosty

  • Er wordt aangegeven dat StayFrosty veel tijd bespaard, hoe dan?

    StayFrosty is ontworpen als een "plan & forget" systeem. U maakt een evenement aan door een bestaande te kopiëren (van een vergelijkbaar evenement) en alleen de naam & datum aan te passen. Dat is maximaal 15 seconden werkt! Mocht je een compleet nieuw evenement organiseren, dan kan dat uiteraard ook. U publiceert dit en het enige wat u daarna hoeft te doen is de deelnemers op het juiste moment ontvangen. Alles daar tussenin wordt geregeld door dit systeem. Door middel van daily updates and de centrale dashboards wordt u volledig op de hoogte gehouden in het verdere verloop van uw evenement & registraties. Bij uitzonderingen zullen er minimale handelingen nodig zijn om iets op te lossen. Voor privé evenementen is dit niet heel veel anders. U belt na om de details te bespreken, indien akkoord zal het systeem het verder overnemen tot aan het ontvangst van het evenement. Dus van facturatie, betaling tot de laatste herinneringsmail aan de klant en de medewerkers. U moet alleen zorgen dat eventuele 'upsell' bestelling aanwezig zijn en u de gasten kan ontvangen volgens de afspraken gemaakt.

  • Welke betaal methodes ondersteunt het systeem?

    Het systeem heeft een koppeling naar Mollie. Via deze koppeling kunnen vrijwel alle betaal methodes aangeboden worden. Wij raden zelf ideal en paypal aan, maar creditcard of andere methodes zijn ook goed mogelijk. Naast online betalingen kan u er ook voor kiezen om betaling op locatie te accepteren.

  • Betaal ik ook als het systeem niet gebruikt wordt.

    Naast een lage maandelijkse fee betaald u alleen administratie fee per deelnemers die via dit systeem loopt. Dus is het een periode wat rustig, wegens weer of feestdagen dan betaald u alleen naar werkelijke deelnemers.

  • Waarom een laag maandelijkse fee?

    We zijn graag transparant! De maandelijkse fee is bedoeld om lopende kosten van het systeem te dekken, ook tijdens periodes dat het systeem minder gebruikt wordt zoals b.v. Corona of het winter seizoen. Denk b.v. aan centrale infrastructuur, security, software licenties, etc...

  • Wat zijn de kosten van het gebruik van dit systeem?

    Naast een lage maandelijkse fee betaald u alleen voor het gebruik van het systeem op basis van deelnemers. Dus kosten naar omzet! Hiervoor krijg je het gehele gebruik en alle nieuwe features van dit systeem. Het tarief per gebruiker is gebaseerd op een staffel.

  • Betaal ik ook voor annuleringen?

    Nee, StayFrosty hanteert kosten naar omzet! Dus annuleert de klant, deelnemer of uzelf vanwege te weinig animo, dan hoeft u hier niet voor te betalen! U heeft immers geen omzet dus vinden wij het niet gepast om daarvoor geld te vragen!

  • Zijn er naast de kosten van het gebruik nog andere kosten?

    Naast de kosten van dit systeem betaald u alleen nog de kosten die lopen via de online payment provide (mollie). Dit is afhankelijk van het gebruikte betalingsmiddel en liggen tussen de 10 & 30 cent per transactie. Dit loopt echter direct via uw account en niet via StayFrosty. Wij houden deze kosten wel voor u bij in een Dashboard t.b.v. overzicht.

Inzicht in planning

Uw heeft inzicht in alle evenementen, deelnemers en begeleiders/marshalls. Begeleiders/Marshall kunnen zich via een app (TeamUp) inschrijven op evenementen.

Online betalingen

Alle betalingen worden online of op locatie geregeld. Online betalingen loopt geheel automatisch, inclusief annuleringen. Uw heeft inzicht in de kosten aan de diverse provider.

Gemaakt voor de doelgroep

StayFrosty is gemaakt voor de Airsoft, Paintball en vrijgezellen/kinder evenementen branche. Vanuit dag to dag ervaringen en problemen waar men tegen aanliep.

Picture

Continue in ontwikkeling

Dit systeem is continue in ontwikkeling met nieuwe functionaliteit en inzichten. Maar ook u heeft een stem in de roadmap van StayFrosty. Heeft u een suggestie, dan kijken we ernaar!

Kosten naar omzet

Uw kosten zijn gebasseerd op omzet per klant, loopt het wat minder door seizoens invloeden of zaken onvoorzien dan betaald u ook niet.

Support

Het systeem is continue in ontwikkelen waarbij snel ondersteuning geleverd kan worden indien nodig.

Samenwerking met andere partijen.

Wij werken met diverse partijen die allemaal een bijdrage leveren aan het makkelijker en inzichtelijker maken van uw dienstverlening

PLEASE JOIN OUR MAILING LIST TODAY

We promise we don't spam and won't give this address away.